"Sjunga" på gymmet?

Det händer inget speciellt dessa dagar. Sitter och tentapluggar. Trööök! Men snart är det över...eller ja 1v och ngr dgr...

En annan sak. Tycker ni att det är ok att sjunga på gymmet?
Helt plötsligt när jag avnjuter ett träningspass på löpbandet med en hälig berättelse i öronen så avbryts jag av ett konstigt ljud. Det lät som en konstig trudelutt genom mina hörlurar.
Hmm, det var en konstig låt i högtalarna tänker jag.
Men när jag för ett ögonblick tar av mig mina hörlurar med Steig Larsson så försöker jag lokalisera ljudet...då ser och hör jag. Två maskiner framför mig. Det är en tjej som "sjunger".  Eller ja, sjunger och sjunger kanske man inte kan kalla det. Stackarn försökte i allafall. Men Högt var det! Sen börjar hon dansa oxå, på löpbandet!
Hahaha
, jag kunde inte låta bli att flina. Haha, vilken mupp. Finns personer i Oz som e muppigare än mig. 
Kul var det!

Såg på fejjan att kära Cissi flyttar imorn, snyft! Jag hinner inte träffa dig :,(
Hon åker till San Diego och ska flyga flyglpan :D Fan vad stolt jag är gumman!!!
Men jag vill åka och hälsa på dig. Helena vad säger du?? Men vi måste bara spara pengar först! :P
Lycka till cissi! Men Du är redan saknad!

xoxo


Kommentarer
Postat av: Carola

haha. var det meningen att "muppen" skulle göra dig arg så att du tog i ännu mer måntro? :P

2009-05-29 @ 10:20:11
URL: http://cjolan.blogg.se/
Postat av: kim-bullen

hahaha, vilken mega mupp! Och ja de finns folk som e muppigae än du, jag tex, ja e varldens plugghast!!! Ja dör, längtar sa efter dig min kara van, vill traffas nu nu nu!!Puss på bullen!!

2009-05-29 @ 13:40:35
URL: http://lillakimgoesmelbourne.blogg.se/
Postat av: Helena

Jaaaa Mickan vi åker tycker jag!! Härligt att läsa att du har det bra gumman. kram!



p.s svara på mitt facebookmail, du får ju inte bli lika kass som jag är på att svara :P

2009-05-31 @ 08:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0