No internet...datanörd?

Vårat internet har varit nere några dagar nu. Så därför har jag inte kunnat uppdatera.
Under dessa dagar har jag insett hur mycket jag använder mig av min kära laptop. Förlåt, Mammas Laptop. Min är i Sverige på lagning....
Jag är handikappad utan den! Jag söker information till mina inlämningsuppgifter, elektroniskt ordlexikon, mailar, lyssnar på radio, läser tidningar, laddar ner filmer, bloggar och är social i form av skype och msn....
-"Hej jag heter Micaela och jag är en datanörd"
-"Hej Micaela"


Men det har fått lite gott med sig. Jag har mixtrat lite i köket. Tagit fram kock-Miccan! En sak blev sjukt gott, nämligen min protte-gröt! Det smakar (enligt mig) som chokladbollar!! kan inte bli bättre start på dagen :P haha

Nu måste jag göra lite nytta, nämligen Quiz i management. Wish me good luck!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0