Happy Birthday Bro!!

Min kära älskade lillebror Tommy har blivit 21år!
My God va tiden går fort! Om du är så gammal innebär det att jag är ännu äldre. Men du nog mer vuxen än jag. Du har ju jobb, bil och lgh. Vad har jag?? :P
Tyvärr har jag igen bild på brorsan med hår eller utan keppa. Så denna får duga! Du ser farlig ut. Men det vet jag att du inte är. Världens snällaste!

Är vi lik varandra?
 Samma humor har vi ialf....eller va säger du bro? ;)




Jag kommer ihåg när du var liten och ville leka med mig och mina kompisar, fyy så elak jag var.
Sen när du gjort hyss så agerade jag Pippi och drog i dina öronsnibbar, haha! Hua va elak jag var!
Tyvärr kan jag inte vara hemma och sjunga för dig, så jag skicka denna länk :)
Happy Birthday Bro!!!

Se till att smaska i dig tårta innan Nalle tar den, så ska jag se till att hitta en didgeridoo till dig!


Saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Tessan - en bloggerska från Gävle

Oj, har han blivit så gammal ?! :) Tiden går fort .

2009-06-01 @ 18:00:28
URL: http://thetezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0