Svetlana...

...det var jag det. Igår var det var nämligen supervarmt här och självklart tog min deoderant slut. Bra kombination, hehe. Det blev inte bättre av att air conditioning systemet i skolan va nere och att jag, yr-hönan-mickan glömt att skriva ut ett coversheet som vi Måste ha för att lämna in våran Learning portfolio (en "portfölj" med massa inlämningsuppgifter) under våran tutorial (typ seminarie). Jag fick lämna våran obligatoriska tutorial för att skriva ut den. Problemet var att jag inte hittade den på vUWS (skolans websida med kurser och andra networking activities). Kände hur desperationen och svetten började krypa fram...Efter 30 min tänkte jag ge upp, begav mig mot klassrummet, precis då kom Ahmed ut. Han kunde se hur uppgiven jag var, han visste vart man kunde hitta den och drog med mig till datasalen. Tack Gode Gud!

Efter denna upplevelse begav sig Lök-mickan hem. Men jag var så arg över min dumhet att jag var tvungen att avreagera mig. Gick ner till vårat gym där vår kära tredmill står. Sprang som en dåre med musik på högsta volym, efter 30min och en dyngsur mickian så fick jag äntligen ta en dusch och lukta som en ros :P


Tur att jag har en fläkt som blåser på mig under natten, för det är så varmt och vi har ingen AC. Kan bara sova med ett tunt lakan över mig. Som sagt, Tur att jag har en fläkt, ingen svetlana under natten inte ;)

Idag har jag köpt en ny deo...Yeah!! Hittade även 2 fina "blusar" för 60kr st, som hittat!

Nu ligger jag i sängen o kikar på det nya avsnittet av Gossip :D Såå bra!


xoxo

Kommentarer
Postat av: kim

Älskling! Vilken fin blogg!! Nu ger du mig panik för att ja skriver så sällan, dags att uppdatera! :)

Va kul att se att du har det så bra!! Men du ser yngst ut av alla brudarna ;) Yeah!!



PUSS Å KRAM



Saknar dig!!!

2009-03-26 @ 23:56:33
Postat av: Anonym

Älskling! Vilken fin blogg!! Nu ger du mig panik för att ja skriver så sällan, dags att uppdatera! :)

Va kul att se att du har det så bra!! Men du ser yngst ut av alla brudarna ;) Yeah!!



PUSS Å KRAM



Saknar dig!!!

2009-03-26 @ 23:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0