Mic gör slut med resdagboken...

Jag tycker att det är så drygt med resdagboken, fotoalbum hit och dagboksinlägg dit...Nej, nu testar jag något nytt. Får se hur länge detta förhållande håller :D

Det har blivit en hel del plugg och skrivand senaste veckan. Jag kan inte påstå att jag är en världsmästare på att skriva uppsatser på engelska. Men Herregud vad jag får öva nu. Varje vecka är det en ny uppsats. Phu!
"Leadership" uppsats i management, "Cross-Cultural Communication in the Global Workplace" uppsats i Business Academical Skill. Survey undersökningar, grupparbete och en powerpoint presentation i marknadsföring. Sen blev det till att läsa 4 kapitel ute i solen....lite färg måste jag ju få ;)

Förutom mitt nördande har jag hunnit med lite festande :D
Det blev premiär utgång på den nya klubben Soho i Kings Cross. Danielle, min klasskompis, hade fixat in mig med på vip-listan, hur gulligt var inte det! Vi knatade in helt spiknyktra i hopp om att få oss lite gotta. Gratis drinkar hör ju inte till vardagen! Vi var ett stort tjej gäng som turades om att köa fram till baren, beställde 4 drinkar åt gången och langade bakåt. Hehe. Sen blev det till att shejka loss! Underbar kväll!
Jag knatade snällt hem, själv, på natten i högklackat och kort klänning. Inte så smart. Men inget hände....

.....DÄREMOT....
morgonen efter när jag låg och solade i en park, kom det fram en snuskis och ville smörja in min rygg med solkräm. Aldrig! Han satte sig en bit bort och gav sig inte. Idiot! Jag Flyttade på mig!
Men det hjälpte inte. Andra Snuskisen kom fram, alkoholiserad-drogad-haltande-gubbe ville "hjälpa mig med att smörja in min rygg". Han påstod att det var absolut inget sexuellt......hmm

Man e aldrig säker, dag som, natt...

Natti natti!


Girls wanna have fun

Kommentarer
Postat av: Carola

hahaha du är ju redan brun juh ;P du behöver inge mer färg

2009-03-24 @ 16:16:54
Postat av: Jessica

Hej hopp, jag har hittat hit :-)

Du ser jättebrun o fin ut!!

2009-03-24 @ 18:27:05
Postat av: Helena

JA! En blogg, fan vad bra Micaela :) PUSS PUSS

2009-03-24 @ 20:51:43
Postat av: Helena

JA! En blogg, bra Micaela :) PUSS PUSS

2009-03-24 @ 20:53:11
Postat av: Lovisa

du är fan king mickan!

2009-03-28 @ 07:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0