YAY!!

Äntligen! :D

Jag är SÅ lycklig. Jag är stolt över mig själv! Jag har gjort det! Jag har en liten glädjetår i ögonvrån...
...Ibland har man inte så höga tankar om sig själv. Man tror liksom inte att man kan klara av saker. Men efter denna termin i Sydney så inser jag att Jag kan också klara av saker! Jag är också bra!
Det finns en kämparglöd i mig som gör att jag aldrig ger upp. Den är jag tacksam för....förmodigen ett bihang från fotbollen...haha
Nu har jag en annan sak som jag måste kämpa vidare med...
"kämpa,kämpa, käääämpa"


Till er som inte har nån aning om varför jag är lycklig och stolt nu är för att jag hade min sista tenta idag i management. I tisdags hade jag tenta i marknadsföring samt inlämning av en uppsats. Allting gick bra. Det har varit en del slit och jobb. Men nu, nu ligger jag här i sängen. Jag är totat slut av alla spänningar och den nervositet jag haft i kroppen samt att jag har sovit dåligt. Man blir ju liksom nervös :)
Det är alldeles tyst här. Min rumskompis har inte kommit hem ännu. Jag kommer nog somna inom 1h av utmattning och glädje som jag känner nu...

Imorn ska jag till frisören kl.9. Så det blir ingen lång sovmorgon :)
"Ingen rast ingen ro, ingen vila..."

Vad ska jag göra nu då? Ja, det kan man fråga sig :)
Det är 2v tills J kommer. Läääängtar!!
Tills dess kan jag nog roa mig. Finns ju en hel del affärer här ;) Ska även se till att träffa alla underbara människor en sista gång..snyft


xoxo


Kommentarer
Postat av: Carola

åh så stolt jag är :)

2009-06-12 @ 23:57:21
URL: http://cjolan.blogg.se/
Postat av: Micaela

Tack gumman :D

2009-06-13 @ 03:44:56
Postat av: kim-bullen

YAY!! Duktiga bullen! :)

2009-06-13 @ 12:10:46
Postat av: Jessica

Grattis babe!!

2009-06-13 @ 12:37:29
Postat av: Haaniis

grattis :p duktigt både med skolan och att klara dig hemifrån Nalle så länge :o :p

2009-06-13 @ 14:11:34
URL: http://haaniis.blogg.se/
Postat av: Micaela

Tack alla kära ni! <3

Hanna: Ja, Min älskade Nalle, jag får tårar i ögonen varje gång jag ser honom i webcameran :) Mitt lilla busfrö

2009-06-14 @ 03:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0