Split ends...

Jag dööör!

Jag satt och pluggade. Sneglade på min axel och fann en lock på 7cm. När jag tittade närmre på det så fick jag en klump i magen och mitt leende förvreds till förtvivlan....
Det jag såg vill jag inte ens önska min värsta fiende. Mitt hår må uppenbarligen inte bra. Jag slutade räkna klyvningarna på hårstrået efter att ha kommit upp till 15!!!
Jag Sprang till papperskorgen och slängde det i hopp om att även hela händelsen skulle kunna raderas...
Med en klump i magen sitter jag nu här och surar....Sur mickis!
Jag googlade kluvna hårtoppar och fann att mitt mästervärk hade ett namn, nämligen "the Wave". Andra härligheter var "the classic split end" och "the dot". Det tragiska är att jag har alla...



HELENA!! HJÄLP!!!
Var är hon nä jag behöver henne som mest! Jo, hon är på andra sidan jorden och njuter för fullt i 30 graders värme...

Sur-muppen tog tag i problemet. Så nu har jag bokat Klipp och färgtid på Hilton. YAY!! jag ska bland annat få Shiatsu head and scalp massage! Nice!
Jag ska dit dagen efter min sista tenta. Perfekt avslutning. Hoppas Aussie-frissorna gör mig lika fin i håret som Helena...Annars j***r

xoxo

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha jag hatar split ends... reminds me, måste boka klipptid!

Puss

2009-06-01 @ 08:32:59
Postat av: Moi

Mmm, jag MED!

Kan inte nån smarting gå och uppfinna en dunderprodukt??

2009-06-01 @ 08:52:33
Postat av: Tessan - en bloggerska från Gävle

Jodå, jag bloggar jag med .. som alla andra ! :D Ditt pluggande går nog hur bra som helst, du är ju duktig på det där ! Det är bra med mig, det är hur härligt väder som helst här hemma så jag njuter . Ha det bra, kram !

2009-06-01 @ 18:04:32
URL: http://thetezz.blogg.se/
Postat av: Helena

hahahaha vilken äcklig bild du hittade då! Går nog huuuur bra som helst hos aussie-frissorna, du kommer inte vilja gå tillbaka till mig när du fått shiatsumassagen för det är underbart!! Saknar dig Micaela, men njut tiden du har kvar...! puss puss

2009-06-02 @ 07:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0