Rollercoaster

Så kan mina känslor beskrivas just nu....like a rollercoaster...

Jag är lycklig för att J ska komma och vi ska börja vårat äventyr. Nu väntar ju en månads road trip och sen hem till underbara Sverige till min underbara familj och underbara vänner! <3 Vad skulle jag göra utan er

Men samtidigt är jag ledsen för jag ska lämna alla mina vänner och mitt andra hem. Ja, jag älskar verkligen denna stad! Jag har ju bott här i 5 månader. Jag har kommit in i en vardag här... min matvaruaffär, mitt gym, mina parker, mina nya vänner och min shoppingrunda.
Här har jag ju mitt nya hem...Jag kommer sakna Selenas små snarkningar om nätterna. Den irriterat låga (men sköna) sängen. Att vakna till Winnies spelande på gitarren med en tillhörande trudelutt. Ja det finns många fler saker men jag ska inte tråka ut er...

Och Nej, det är Inte mina sängkläder. Bättre smak har jag :P

Men allting har sitt slut.
Nu är detta kapitel av mitt liv snart slut och jag är på väg att vända blad.
Måste säga att det är spännande att se vad som finns i nästa kapitel ;)

Om en månad är Micaelas Walkabout slut. Hittills har denna resa uppfyllt Allting jag önskat. Och Lite till!
Jag kunde inte få det bättre. Jag har utvecklats otroligt mycket som person. Jag kommer åka härifrån med många erfarenheter rikare och som en mycket självsäkrare person.
Om det är någon av er (få, men trogna) läsare som funderar på att åka iväg och studera utomlands, så tveka Inte! ÅK!!

Nu är det sleeping time. Om 6h ska jag hämta J på flygplatsen
Pirri pirr :D


xoxo


Kommentarer
Postat av: caroline

Hej gumman. hehe jaa jag skaffade en häromdagen. är lite oerfaren inom denna värld bara så jag vet inte riktig än hur man gör med allt =) saknar dig hjärtat. pusss

2009-06-25 @ 11:47:48
URL: http://carolineeng.blogg.se/
Postat av: kim

ÄLSKLING!!! Så himla underbart att din kärlek kommer ner!! Du måste uppdatera mig om hur det är! Ja längtar så efter dig! Mina tentor e äntligen över, fucking hallelujah, snart ses i vi..I BRISBANE!! Hell yeah, vi e så grymma och livet e så fantastiskt!!



KÄRLEK TILL DIG BULLEN



2009-06-26 @ 08:04:16
URL: http://lillakimgoesmelbourne.blogg.se/
Postat av: Helena

Vad underbart att läsa vännen att resan gett dig så mycket och att du har utvecklats som person <3

Men nu får du ta och komma hem för här i Svedala strålar solen och vi har svensk sommar!! Kram

2009-06-27 @ 07:36:15
Postat av: Johanna

Heej kussis!

Åh va roligt att kunna läsa här, men antar att jag hittar din blogg lite för sent..? :P Farmor har visat bilder och berättat lite om hur ni hade det då hon besökte dig.

Hoppas du får en bra sista månad! Vi ses =)

Kram/ Kusinen

2009-06-28 @ 21:35:54
URL: http://jotta.blogg.se/
Postat av: Carola

åh hoppas ni får en härlig resa! Resa är det bästa man kan göra för själen!

2009-07-01 @ 20:40:49
URL: http://cjolan.blogg.se/
Postat av: Idan

Heej! Kan inte förstå att tiden har gått så fort och att du snart är på svensk mark igen:) Hoppas du och darlingen får det underbart! Puss&kram

2009-07-07 @ 13:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0