Torsdag 9 april...

Ja, jag vet att jag är seg med uppdateringen, ska bättra mig..

Miccan till skolan,
intressant föreläsning i management, service businesses: sport and hospitality. 

Tillbakai stan mötte jag upp mamsen och mommo som hade shoppat loss ordentligt. Satt och drack kaffe i solen och kikade på alla fynd dem gjort :) Avis? Jag? Absolut...

Sen gick vi hem och svidade om, eller jag och mamsen. Mommo har höjdskäck och vill inte följa med upp till Sydney Tower.

Vi hade bokat bord, så vi behövde inte vänta. Annars är det väldigt poppis att äta där uppe. Det tog sin lilla tid att ta sig upp de meter till sydney tower restaurant, som är "the highest revolving restaurant in the southern hemisphere, situated over one thousand feet above the city centre".
VILKEN UTSIKT!!!     
"esplenico"   "excelente"   "magnifico" 

Överallt
 såg man sken från skyskrapor, byggnader, hus eller det mörka svarta farliga havet...hehe
Mamsen och jag hade det väldigt romantiskt där vi satt med en flaska rött, utsikt över sydney...

Inte nog med det, restaurangen snurrade också! Haha, ganska lustigt. Vi hade lite kul åt alla fruntimmer som yrade runt och letade sina handväskor...
Jag och mamsen åt buffé där det bla ingick kangoroo men även andra australiensiska djur. Kändes lite konstigt med tanke på att vi dagen efter skule få klappa de små djuren...Köttet är nyttigt men segt.
Tydligen har dem i Australien, hör och häpna, kangoroo kött på pizza!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0