Kvalborg och Valborg!!!

Jaha, nu har dagarna kommit. Skit oxå vad jag vill vara hemma och fira!!!
"Vad är en heldag i Uppsala på självaste Valborg"? Massa fylla och trängsel och, och och och....Alldeles UNDERABRT!!!
Våren har kommit, alla är glada, champagnen sprutar, vinet flödar, solbrillorna invigs och överallt är det fullt av folk! :D 
Jag kommer ihåg förra året. Hade finbsök av ngr flicks! Cheeses va schnygg vi va, eller va säger ni? haha



Hade ngr bilder från kvalborg, Bullen ville promt visa vad vi drack ;) Min lilla finis, hon e nära, men ändå så långt borta...Hon studerar i Melbourne och kommer vara borta minst 1,5år den lille rackarn.




MEEEEN ja ja...Jag ska inte klaga, jag är ju trots allt i regniga Sydney :P Fick tom inviga min jacka idag...
"Brrrr,
Its cold outside,
I must be something wrong
cus Im in Oz

Oh-Ee-Oh-Ee-Oh
Ice! Ice! Ice!
"

OK, det va ett dåligt rim, jag veeeet. Men jag måste pigga upp mig lite med musik nu när jag vet att ni skålar champagne...

"Bring it on girls....Oh-Ee-Oh-Ee-Oh, Valborg, Valborg, Valborg!"

Se till att ha SÅ KUL NI BARA KAN! Drick åt mig med!  


xoxo


(Just jah, jag snodde ngr bilder från dig Jessica. Hoppas det var ok! )

Kommentarer
Postat av: Kim

Åh älskling vilka minnen!!

Ja saknar t.o.m. din äckliga korridor i flogsta just nu!! Där du å ja suttit i vårt anletes svett och försökt lära oss om pulverblandare och vad scrutiny egentligen är!!(still no clue:P)

Kommer du ihåg när vi pluggade hos mig och gick den långa promenaden på skogskyrkogården, vilka minnen vi har!!!

Jag saknar dig så mycket fining!! Du e den bästa vännen man kan ha!! (Oj Oj nu blir ja visst sentimental här...:)

Men trotsa Melbourne e underbart och nya vänner e alltid fint att få kommer de aldrig komma någon som du..



Åh bullen, ta hand om dig nu så ses vi snart!



(Spy bar 4ever!) NOT hehe



XXXXXXXXXXXX

2009-04-30 @ 13:08:26
URL: http://lillakimgoesmelbourne.blogg.se/
Postat av: Jessica

Självklart plutten!!!

Fast vi hade fantastiskt kul förra Valborg så hoppade jag Uppis i år. Hälsade på Julia i Sthlm istället o vi hade supermysigt m parkhäng i solen!!

Kram

2009-05-01 @ 20:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0