3 månader! Vaxpropp och visdomstand...

Nu har jag varit borta i 3 månader. Herregud va fort det går! Den sista månaden har bara flygit iväg. Kan ju ha att göra med att jag hade finbesök i 10 dagar följt av ett efterlängtat litet påsklov ;)
Desvärre blev det inte så mkt till resande på lovet, jag hade på tok för mkt skolarbeten som skulle in veckan efter
Jag unnade mig en del promenader och några caffe latte i det fina (höst!?) vädret.
Jag bestämde mig även för att jag fick belöna mig med att köpa en fin väska som jag spanat in :D Kom även hem med 2 par skor :S ujuj

Klantskallen Miccan hade av en knasig anledning glömt bort vilket datum det var idag. När jag vaknade imorse kl 8mådde jag inte bra. Det värkte bakom visdomstanden och frös. Gjorde inte saken bättre att jag fortfarande var näst intill döv på vänstra örat. jag kan ha fått en VAXPROPP!! HAha. Hmmpf, Godmorgon Mic.
Av ren tur så kikade jag i våran Learning Guide för att ta reda på om man kunde missa 1 workshop i BAS. Det kunde man. Skönt. MEN! Jag såg även att det var den 28 April idag? Tisdag!? Panik!! Jag som trodde att den 28 April var på torsdag. Herre min jesus! Vi ska nämligen lämna in en stor uppgift kl 12 som ska betygsättas!!! Dessutom måste jag ta tåget ca 1h innan för att komma i tid....
Med en klump i magen, feber och värk fick jag snällt sätta mig vid daton och skriva klart. Som tur var hade jag redan gjort 2/3. men ändå!

Med andan i halsen lämnade jag in uppgiften. I tid. Phu! Ibland tar man fram skills man inte trodde fanns. Tur är väl det!
Sen var det dags för inlämningen av my portfolio i Marknadsföring. Den hade jag ialf förberett i tid. Duktig idiot :)

NU
ska jag vila. Kurera mig med Stieg Larsson och en kopp decaf. Och just jah, förmodligen lite revaxör med, för min vaxpropp....

xoxo

Kommentarer
Postat av: Jessica

hihi!!

2009-04-28 @ 18:27:55
Postat av: Lovisa

hahaha

2009-04-29 @ 14:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0