-"Onsdag 8 April"

Återigen skoldags för miccan, men bara för en timme. Har tutorial i management, jag har nog ett så ganska soft schema när jag tänker efter. Ska INTE klaga.
Jag tog med mig brudarna till min skola i Parramatta, efter en rundtur så släppte av dem vid Parramatta River som går längs min skola, där fick de glassa bäst det ville i solen :)




Sen blev det shopping i Westfield Mall som är ett gigantiskt varuhus (4 lr 5 våningar) bredvid Parramattas centralstation. Blev bjuden på lunch, sen köpte jag en varsin cup cake åt oss till kaffet. Tyckte för ett tag att de va så vackra att vi inte vill äta upp dem. Men den tanken ändrades fort...hugg in bah...
Längesen jag va så här bortskämd....men I like ;)


På eftermiddagen gick vi på Sydney Aquarium. Väldigt fina fiskar, sköldpaddor, alogatorer och andra knasiga saker. Kände mig ett tag som självaste sjöjungfrun, haha, I wish...slänger upp en bild där jag ser retard ut ist :P
Knäppte kort som galning, men jag lägger bara upp en del för att inte tröka ut er ;)




Hajarna åkte runt md ett hån-flin hela tiden och visade sina stora vita tänder, så jag vill självklart göra detsamma..grr



Kommentarer
Postat av: Helena

Säger det igen...du verkar ha det underbart! Hoppas skolan också går bra. Saknar dig, längtar tills vi kan dricka rosé igen ;)

2009-04-21 @ 20:30:39
Postat av: Micaela

Jo jag ska inte klaga. Men jag saknar alla där hemma. Du ska veta att du är nästan högst upp på den listan! Min lilla panter. Rosévin, Can´t wait! Puss

2009-04-22 @ 01:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0