-"Måndag 6 april till Tisdag 7 April.."

Haha, jag e inne på det här med Stieg Larssons böcker nu, kan inte sluta lyssna. Spännande!!

Måndag
Jaja, kl. 05.50 befann jag mig på flygplatsen, skulle hämta mamsen o mommo. Men det var oväder, så de fick snurra runt i luften ett antal varv innan de fick landa. Så de blev nån timme försenade.
Men vilket kärt återseende det blev! Jag blev aldeles till mig, likt ett barn på julafton. Där stod jag och väntade med alla andra nissar. Jag fick kämpa för att hålla tillbaka tårarna, det trodde jag inte.
Efter många kramar och leenden så tog vi tåget till my place för att lämna väskorna, då dem inte fick checka in förrän 12. 

De va så trötta efter allt resande så det blev en lååång brunch på ett café. Munnen gick i ett på oss alla tre. Vi hade så mkt att prata om, tusen frågor, värsta intervjun...sen va även jag trött. Haha.
Vi
 spanade in alla människor. Mormor tyckte det va superkul att kolla på alla luffare..spännande...haha. Resten av dagen såg i princip likadan ut. men vi hann med lite sightseeing runt staden, hann se Hyde Park, den berömda coca cola skylten i Kings cross samt de största gågatorna....







Tisdag

Skoldags för miccan, heeela dagen. Men jag skolkade sista föreläsningen :D Ville vara med mina brudar från sweden.
Tydligen hade dem inte hunnit saknat mig så mkt. De hade nämligen roat sig för fullt på Paddy´s market, haha. Det sitter i generna, shopping, shopping, shopping...
På kvällen åt vi mat på en Italiensk restaurang i Darling Harbour....Underbar kväll, varmt och stjärnklart.


    






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0