Zamzar saved my day!!!

Haha!
Klant-Miccan har gjort det...Igen!

Vårat internet var segt imorse. Och eftersom vi ska presentera våran poster imorn på marknadsföringen så måste jag göra en power point presentation om SWOT (strengths, weaknesses, opportunities and threats). Så fick jag snällt bege mig till ett internet café en bra bit ifrån där jag bor. Det gick smärtfritt. Trodde jag jah....

Jag fick för 1h sedan reda på att jag hade sparat presentationen i en pptx fil istället för en ppt fil!?!? HUR sjutton ska man kunna hålla reda på alla olika filer hit och dit!? Jag tryckte bara så "save" haha

Hursom, INGEN i lägenheten eller nån som jag kände hade powerpoint 2007 och kunde spara om den i en annan fil.
Jag tänkte precis ge mig av på en kvällspromenad till internet cafét när snilleblixt-Miccan fick en idé och hittade Zamzar!!!  



Vi blev genast bästa vänner! Han konverterade snällt min pptx fil till en ppt fil och skickade det till min mail. Utan gnäll. Det tog ca 15 min.

Så gör ni samma misstag som mig att spara arbeten i fel fil så kan min bästa vän Zamzar hjälpa er :P
Sjukt bra sida måste jag säga. Gratis med!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Jessica

Woho, SWOT har man många härliga minnen av, inte!!!!

Hoppas det går bra i skolan, vi har bara tre veckor kvar men massa skit-PM osånt...

ha de bra vännen!!

2009-05-11 @ 16:09:47
Postat av: kimlim

I MISSS YOUUUUUUU!!!!

2009-05-18 @ 11:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0