Nu är det nära!

Så! Coca cola skylten finns äntligen på bild. Så många gånger som jag har blåstirrat på den så kommer den förmodligen etsa sig fast på näthinnan =)
Sen kunde hag inte undgå att ta en bild ¨på dessa härligheter till bilar...Miccan stod utanför och drömde med tungan hängandes...


Det är rätt så lustigt hur rätt man kan ha.
Jag var ute på upptäcksfärd och mötte två herrar i 70års åldern som höll varandra i handen och såg så kärleksfulla ut. Jag tänkte att "nu måste jag ändå vara nära Oxford street"...och voilá.... 
Såg till och med att Absolut vodka flaskan fått sig en förvandling :D


Så här i efterhand kanske det inte var sååå svårt att gissa. Men jag hade ialf ett stooort leende på läpparna

Det var underbart väder i söndags (eller var det i lördags?!). Så då blev det picnic i den botaniska trädgården. Såå vackert!! Jag va bara tvungen att knäppa bilder på operahuset och city från Macquaries point :D Jag försökte ta kort på mig själv OCH bakgrunden.Som bevis menar jag. Men det var lättare sagt än gjort...Blev bara ett enda stort huvud, haha!!


Folk var som galna runt Mrs Macquaries Rd. ALLA varverkligen ute på joggingrunda. Ni kan ju tänka er hur dåligt samvete man får av att se alla joggande, flåsande, hurtiga människor...
Jag försökte att undvika dem genom att kolla uppåt (fråga mig inte varför) då såg jag istället alla tusentals fladdermöss hängandes uppochner(!?) Hjälp!

Idag har vi haft 20 grader och sol, heela dagen lång! Det händer inte så ofta nu då vi har vinter. Så efter att jag lyft lite skrot på gymmet la jag mig i Victoria Park. Förhoppninsvis fick jag lite färg. Inte kul att se genomskinlig ut när J kommer....

Jag har hämtat våra biljetter nu :D
Vi kommer bo på hotell i Sydney i 3 nätter. Sen börjar vår road trip norröver. Vi har inte planerat alla stopp, vi kommer stanna och sätta upp tältet där det ser trevligt ut :D Förhoppningsvis kommer alla onda djur hålla sig borta...
Det jag har bokat är en guidad safaritur på Fraser Island i 2 dagar och 1 natt.

Sen ska vi segla i 2 dagar och 2 nätter i Whitsunday Island

På hemvägen blir det till att leka med alla aligatorer på Steve Irwin Zoo

Sen kommer vi självklart hitta på lite allt möjligt bus i Cairns....
Wee! Nu börjar äventyret!
Queensland Here I come!





Kommentarer
Postat av: Jessica

Woho! Min kompis Natta har precis skydivat i Cairns!! Kanske vore nåt!?!

2009-06-23 @ 17:12:16
Postat av: Anonym

OMG! Ja vi får väl se om jag e lika modig :P

2009-06-23 @ 17:19:15
Postat av: naffe

Oooh, dina kommande äventyr låter ju helt underbara! Hoppas du får en fantastisk tid nu! Det är du värd efter alla exams! ;)

Kram från soliga (!) Sverige

2009-06-23 @ 17:22:09
URL: http://lifeofnaffe.blogspot.com
Postat av: Martina

Hej hjärtat!

Vet du hur avis jag är på dig nu!! Men det är inte länge tills du kommer hem! VI LÄNGTAR!!! =D pusspuss (keep us updated)

2009-06-23 @ 21:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0